Lina vs. Vädergudarna 1-1

Idag sköt jag upp promenaden lääänge. Jag hade till och med bestämt mig för att jag skulle strunta i det och istället göra lite övningar hemma. Men ångesten gnagde ju mer tiden gick. Dock fanns det några mystiska mörka moln på himlen och jag ville inte att det skulle bli som sist..

Sagt och gjort, min myskväll får inte bli förstörd av promenad-ångest. Jag gick ut, väl utrustad.. gickgickgick, gick ännu längre än vanligt (missade avfarten och ville inte se ut som en idiot och tvärvända efter 10 meter) gickgickgick. Det började bli mörkt men till sist såg jag min gårdsdörr. Små misstänkta droppar landar på min näsa..

När jag kliver in genom dörren (40 minuters powerwalk done! På en fredagkväll! Lite tragiskt, jag vet..) blir det plötsligt vääldigt mörkt. Pang, och regnet står som spön i backen, nästan värre än sist (hink-mannen måste ha en medhjälpare..) Vädergudarna lär ha haft dåligt samvete sen sist, för jävlar i havet vilken tur jag hade idag! :)

1-1



winner

Kommentarer
Postat av: j

hahahha du är så rolig :)

2009-08-29 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0