en gång till!

Seriöst, sitter här och asgarvar för mig själv. Ni måste bara föreställa er detta.
Ni läste kanske om vattenaerobicsen jag testade? (om ni inte gjort det, gör det, kom sedan tillbaka hit!)
För att verkligen få er att förstå min situation där på vattenaerobicsen bättre...

..Nu, föreställ er detta:
Sätt på denna låt: (mycket viktigt för själva föreställningen, eftersom den spelades just när det var som värst)


Och sen mig, med "flytväst" fastspänt runt magen (ganska hårt, sådär så magen ploppar ut åt alla håll) i vattnet, hållandes (flaxande) i två små paddlar, trampandes i vattnet, fullt koncentrerad på rörelserna i en hop av pensionärer.

Herregud ja, ibland måste man få bjuda på sig själv. Hoppas ingen såg mig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0