Saknat mig?

Hej, det var ett tag sen. Jag har inte haft någon motivation för bloggandet på sista tiden. Vet inte riktigt varför det blir så men nu är jag här och försöker igen. Jag vet att ni få som läser vill att jag fortsätter så för eran skull ska jag försöka igen!

Har nyss kommit in från en långpromenad i regnet. Jag älskar det! (Jo, men det är sant..) Jag hatar att cykla i regnet med älskar att promenera i det! Sen blev ju promenaden så mycket bättre när jag idag har ägnat timmar åt att fixa min ipod. Det är fjärde gången jag fått göra om alla spellistor från skratch, på mindre än ett år. Otroligt störande, jag hatar Itunes! Så jäkla ologiskt, svårt och dumt! Gah, men nu hoppas jag de stannar ett tag, det tar nämligen en jäkla massa tid att sortera hundratals låtar!

Ska försöka att göra om min design också när jag hinner, behöver en ny till min omstart.

Och på tal om omstart, familjen Göthlin ska få tillökning! (och nej, det är inte jag eller någon annan som är gravid, även om ni vill tro det!) Tillökningen går på fyra tassar, har en svans och är en blandning av bordercollie, cocker spaniel, golden retriever och labrador (de bästa av de bästa!?) Namn är ännu inte bestämt, men just nu heter han Blixten. Han hämtas den 14:e och jag längtar såå! Vi hälsade på alla valpar häromdagen, och jag var i paradiset, så goa allihopa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0