buried alive i salong 7

Igår fick Andreas och jag för oss, lite sådär halvspontant, att gå ut o äta och gå på bio. Vädret, regnrusket, var ju perfekt stämning för lite mys på Gröna Grodan, sen en thriller på bio. Det blev Buried. Vi var helt ensamna i salongen, ganska fränt (sen kom det in en ensam och försenad gubbe, men honom ignorerade vi ganska snabbt).
Vad ska jag säga om filmen.. haha.. hm. Den var nog en av de mest speciella filmer jag sett förut. Filmen utspelar sig nämligen endast i en kista. Den enda skådespelaren i filmen (förutom ett par röster) är levande begravd, med en tändare och mobiltelefon.. och där är han (och vi) i 1 timma och 35 minuter. Ganska ovanligt va? Sen blev det ju ännu bättre stämning att vi var sånär på ensamma i salongen! Men jag gillade filmen (som kostade typ 3 kronor att tillverka? ..fatta vad plus de kommer gå!)

Idag är det packdag. Jag ska nämligen ta flyget österut imorgon o hälsa på min goa Tina i Dublin! Ska bli sååå kul, och spännande att uppleva ett nytt land/stad förstås! Vi ska gå bl.a. bo på spa en natt, inklusive 3-rätters, helkroppsmassage, frukost, övernattning, relax.. allt för 1000 spänn!! Hur billigt? Sen blir det väl lite pubrunda, shopping o sånt. Ska bli kul att se hur hon har det därborta! Stannar till på tisdag. Om jag inte bloggar något därborta återkommer jag med bilder nästa vecka! Puss på er!


Tina stretchar (alternativt gör en sexig pose?) på Arlanda. Don't ask me why..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0