sommar-lördag

Har upptäckt att jag bosatt mig permanent på balkongen den senaste veckan. Den är nog det bästa med vår lägenhet, den är stor och öppen, men ändå skyddad från vind och regn. Katterna älskar den också. De vill vara där jämt!

Igår hade jag en mysig dag med lillasyster. Fick ett sms på morgonen med; "Parken!" och 40 minuter senare låg vi i solen i Örnsköldsparken i bikini och njöt av värmen, solen och att sommaren äntligen  kommit!

På eftermiddagen cyklade vi upp på stan o köpte varsitt linne på H&M. De samarbetar med WWF just nu och säljer några plagg vilket en del av pengarna går till WWF och kampen om ett friskt hav. Jag hittade även en underbar sommarklänning, (kanske till midsommar?) Sen tog vi årets första mjukglass i solen. Gott, men fy vad mätt man blir på mjukglass..

På eftermiddagen tog vi bilen och åkte ut på landet där vi grillade med lilla Mami, hund och alla katter/kattungar. Mysigt var det! Sen såg vi på Björnbröder, älskar den! :)


Linne, H&M, 99kr (bild från www.hm.se)
(linnet finns dock bara i butik verkar det som)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0