Anna hotar mig..

.. så nu skriver så hon lugnar ner sig! ;) Hennes temperament är inte att leka med, haha.

Just nu sitter vi på balkongen med varsin dator, kaffe och hemmagjorda blåbärsmuffins. Anna firar att hon har fått "sommarlov" och jag firar att.. det är fredag. Fortfarande en grej kvar i skolan, men nästa torsdag är jag i princip klar för denna termin :)

Lite nyheter; jag kommer få jobba på mammas förskola i sommar lite. Känns bra, har redan en vecka och förhoppningsvis blir det mer då deras ordinarie vikarier ville ta ledigt. Ska bli kul :)

Sen hade jag inga mer nyheter, haha ;)

Jag och Anna på väg till Turkiet i somras. Man kan ha mycket kul med vindruvor..


Kommentarer
Postat av: Anna

din jävel..ser ju ut som en bulldog

2010-05-21 @ 15:11:01
URL: http://anniwiwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0