och så levde de lyckliga..

Självklart såg jag på Bröllopet igår. Och det var så fint, inte stelt på något vis, det kändes riktigt. Och hur fint var det inte att Daniel inte kunde sluta gråta från första stunden han fick se Victoria komma in i kyrkan?

Jag tror det var många flickor som fällde en eller två tårar igår - det var ett RIKTIGT Prinsess-bröllop, sagan blev till verklighet; Vit klänning, slöja och en glittrande krona. Häst och vagn. En kyss på sin prins. En vals på slottet omringade av andra prinsessor, drottningar och kungar. Och kärlek, massor av kärlek.

Precis som i sagorna..

Foto: JONAS EKSTRÖMER / SCANPIXwww.aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vet! Åhh en dag vill jag också se sådär lyckligt förälskad ut som Victoria gjorde!

2010-06-21 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0