Skauuuunä

Nu är jag packad o klar (asså, inte onyktert packad...inte idag) och imorgon susar vi neråt landet, en sisådär.. ja, hur långt är det till Ystad? Många mil och timmar iaf.. (hm, undrar om det är längre/kortare än till Umeå där vi varit 2 somrar, eller om det är lika långt? Om ni vet, lämna en rad! hihi)

Anna tar hand om mina buskatter. Det vet jag att hon gör bra, hon tog ju hand om dem två veckor i vintras!

Och eftersom jag har varit så duktig på att uppdatera på senaste tiden (ja, bättre än normalt iallafall, va?) så vore det ju synd om jag tappade stinget igen, så jag kommer FÖRSÖKA att mobilblogga från Skåne! :) jag surfar billigt med Comviq nu på sommaren (max 1 kr/dag!) så det kan det väl vara värt va? (*fiskar kommentarer*)

Så imorgon ska jag försöka med första mobilbloggningen, säg gärna till hur det går/ser ut, alright?
Puss på er!


Hej, ingen hals! Jag hoppar vid havet i Italien
hoppas Skånes hav (som heter..? shit, jag är usel på geografi..) är varmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0