Jag lever..

..men internet är såå segt här nere, därför gick mobilbloggningen inte riktigt som jag tänkt mig, tyvärr.. :/
Jag lyckades komma in via Andreas mobil en dag, och laddade upp både bild och text, och helt plötsligt stängdes internet ned. Då blev jag så arg så jag gav upp, sjukt irriterande..

Jaja, jag lever iallafall, och har det skönt. Vi har inte haft världens bästa väder, men idag var det sol. Tyvärr blåser det ganska mycket här nere vid havet, men det står man ut med. Jag är helt kär i Skåne, det är så fint här verkligen! Kritvita stränder, blått hav, söta små vita stenhus med blåa knutar, blommande rosenbuskar, gröna kullar, skånsk dialekt.. ja, här trivs jag, men vet inte om jag skulle vilja bo här året runt.. Men perfekt sommarparadis, absolut!

Imorgon ska vi in till Malmö och hälsa på Jenny som bor där. Blir nog en liten guide:ning på stan. Ska bli kul att se henne och Malmö! :)

Lägger upp bilder när jag kommer hem, åker hem på onsdag!

Tjingeling!


denna bild googlade jag fram, exakt såhär ser det ut bara 40-50 m från vår lilla stuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0