Hey!

Ja, jag är dålig på att uppdatera, men jag har inget spännande att berätta, så istället för att ni ska få läsa om trista saker som att jag städar, tvättar, jobbar, tränar så får ni kvalitet istället för kvantitet, bra va? ;)

Har inte jobbat så mycket i sommar, men det gör mig inte så mycket. Det är skönt att ha sommarlov och njuta av ledighet när jag i våras gick i blev riktigt skoltrött. Nu laddar jag massor av motivation till hösten då jag ska få läsa Bild och Matte!

I slutet av nästa vecka drar jag och Andreas till Skåne, Ystad. Hans föräldrar har hyrt en stuga vid havet i två veckor så vi åker ner o bor där i några dagar. Det var vääldigt längesen jag var i Skåne, så det ska bli kul. Det är ju väldigt fint där nere, och jag längtar till havet!



Och på tal om havet, om exakt två veckor är vi på väg till Kreta! Det blir en tjejresa i år igen; jag, Mamma, Jonna och Anna. Vi har hamnat på en fint, nybyggt hotell i Agia Marina, strax intill Platanias. Hotellet ligger i princip PÅ stranden, och det är 750 m till Platanias centrum. Bekvämt? Ja! Ska bli sååå skönt och kul! :)

Bilder på hotellet, ser ni stranden? :)


Sen är det väl dags att börja förbereda sig för skolstart.. men det tänker vi inte på än!

Kommentarer
Postat av: Wang

Lina! Herregud när är du i Skåne?! Jag kommer hem den 25/7! Hinner vi ses nåt tro? Puss

2010-07-17 @ 19:54:45
Postat av: Lina

Jaha, redan!? Så kul! :) Vilken timing! Åh, ja! Vi hinner nog ses Wang! :) Jag åker hem onsdagen (28:e?) där, så vi kanske kan ses måndag-tisdag? Vi hörs på telefon när du är hemma, har du samma nr som förut?

Hur långt är det från Ystad till Malmö?

2010-07-18 @ 00:24:54
Postat av: Wang

Jaaa! Vad roligt! Det är inte så långt tror jag, tar 45 minuter att åka tåg mellan städerna. Det spelar ingen roll vart vi ses, Malmö eller Ystad kvittar :) Japp jag kommer ha samma nummer, hoppas det bara går smidigt att avbryta frysningen på abonnemanget. Vi hörs och ses snart min vän! Puss

2010-07-18 @ 22:30:58
URL: http://jeniiwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0