woho! eller inte.

Är inne på sista frågan på tentan nu. Shit, jag har aldrig haft så dålig motivation tidigare inför en tenta, det har gått såå segt. Det är intressant, men nu vill man bli klar med denna kurs (tentans innehåll hade vi innan vår 10 veckors praktik, sen kom julen.. det säger sig ju självt att man kommer glömma kursens innehåll..) Nästa vecka börjar nästa kurs; specialpedagogik. Handlar om olika svårigheter/handikapp man kan möta hos barn i skolan. Kan bli intressant, och nyttigt.

Kul helg för mig. Tjihoo, parteeey! Or not.

Nästa helg tänker jag gå ut, pallar inte ytterligare en helg när man bara slöar i soffan o tittar på film (no offense älskling!) och om ingen hänger på, ja då går jag tamefan ut själv!


Såhär kan det se ut om jag går ut själv, illa va? (nej, jag var inte ute själv där, har aldrig varit helller för den delen, men jag ser ju lite utlämnad ut.. Den är iof från Kos, där är man alltid utlämnad, även om man inte är själv!) Bäst för er att ni hänger med.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0