USA-paket!

Har väntat o väntat vid brevlådan varje dag på att Sussis paket skulle komma. (bra diet btw, att stå där hela dagarna..) Igår kom det äntligen! Men inte i brevlådan, det var för stort för att postas. What? Vad har hon skickat egentligen? tänkte jag. Jag trodde jag var smart när jag bestämde mig för att ta min promenad till stora posten på Ö Bangatan, och sen hem. Tänkte väl inte riktigt på, förrän jag var där, att paketet faktiskt hade varit för stort för att postas.. Så jag fick släpa min stora kartong hem i armarna.. den var inte tung men väldigt otymplig..

Detta var i paketet:
 

Very american. Och filten är både väldigt amerikanskt a la tv-shop men också väldigt Lina som gillar djurmönster och filtar! :) Ser fram emot en varm kopp choklad framåt kvällen efter all städning, för idag ska julsakerna väck!
(Btw, checka in Daisy i bakgrunden på bilden, haha! Hon sträcker ut tungan, men det ser nästan ut som om hon har en mänsklig pussmun!)

Tack för presenterna Sussi, du är bäst! :) Ses i Miami, en månad kvar, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0