Pappa ringer..

P: Hej, min gamla dotter! Hur äre?
Ja, just nu känner jag mig riktigt gråhårig efter den inledningen..
P: Åh, jaha.. min äldsta dotter då?
Hm..
*prat*
P: Ja, men det var bara det jag ville veta. Du får ha en bra dag.. och må gud vare med dig.
Ja, detsa.. eh va?

Han slutar aldrig förvåna mig, men att han skulle gått o blivit kristen är ungefär lika troligt som att Naken-Janne sover i pyjamas.

Sist vi befann oss i en kyrka, och lyssnade på mammas kör, råkade ett fönster slå igen och pappa utbrast:
Oj, nu kom jesus!
Tanterna gav oss blickar som kunde döda resten av konserten och jag grät verkligen av skratt (och mamma trodde att säkert jag grät för att det sången var så fin, haha)




Kommentarer
Postat av: Tina

hahahahahaha jag DÖÖÖR.

2010-01-09 @ 20:42:48
URL: http://tinasofi.blogg.se/
Postat av: Jonna

HAHAHAHHAHHA! å jag älskar min familj!

2010-01-14 @ 18:10:35
URL: http://jonnagothlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0