chocolate mud mask

Igår gick jag in på Åhlens för att fynda lite skönhetsgrejer på rean.
Blev solkräm (1 månad kvar!) och ansiktsmask.. choklad-ansiktsmask! Har hört att det skall vara bra för hyn, och idag provade jag den.. det såg ut som choklad, luktade choklad.. jag smetade in lite i mitt ansikte.. sen kunde jag inte hålla mig längre, jag var ju tvungen att smaka! (såklart, skulle inte ni?)

Tyvärr var den ju inte bara gjord av ren choklad så det smakade lite konstgjort.. men också en stark torr kakaosmak. Så visst, är man desperat någon gång så.. eller kanske inte! (de andra ingredienserna lät typ som något superhjältar får i sig och blir mutanter..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0