award

Jag har fått en award av Anna och Hanna, och eftersom jag inte har något bättre för mig just nu så försöker jag mig på detta.. here we go!



Den som får denna award ska göra på detta viset:
1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Sju intressanta saker om mig? Haha, jahaja. Kom igen nu intresseklubben, anteckna!

1. Jag anser att jag sjunger hyfsat bra i duschen (fast jag vet att jag inte gör det, akustiken i badrummet lurar mig, antar jag?)

2. Jag har fortfarande inte hittat "min" klädstil. Jag klär mig efter humör för stunden. Ena dagen rockigt, andra romantiskt.. ja, ni fattar! Å andra sidan kanske det är jag? Lina - en blandras!

3. Jag skjuter upp sådant som måste göras så länge det går, varför vet jag inte?

4. Jag lyssnar på all sorts musik, förutom riktigt riktigt hård (skrik-musik) Men pop, rock, techno, ballader, country, rnb, klassikt.. allt!

5. Jag följer aldrig recept när jag lagar mat, inte ens om det är något nytt (då ser jag bara vilka ingredienser som behövs, sen kör jag på känsla) För det mesta blir det faktiskt lyckat!

6. Jag är äckligt nojig över att det skall hända något med katterna. Om vi åker iväg ser jag till att det inte finns något som de kan skada sig på eller fastna i...

7. ..därför är jag också lite orolig för att jag kommer bli likadan, om inte värre, när jag får egna barn. Jättenojig och överbeskyddande.


Jag ger denna award till.. (haha, ingen av dem kommer göra den, men för sakens skull då):
Jenny & Tina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0