overkligt.. men nu drar jag!

Min granne är så grymt musikalisk så jag börjar tro att jag kanske bor bredvid någon känd sångerska? Hm. Vem vet, jag har iaf aldrig sett människan! Men hon spelar åtminstone tre instrument och sjunger grymt!

Så imorgon åker jag. Oj.. det känns ganska overkligt att få slippa sverige för ett tag och bara njuuta. Och det här blir verkligen något nytt för mig, med kryssning. Jag har inte ens åkt finlandsfärja och nu ska jag kliva på ett Majesty-skepp med all-inclusive! Omg. Hur beter man sig på en sån båt? Hur ska man se ut? Andreas som har åkt två gånger innan vet inte heller, konstigt nog?, så jag får inte så mycket hjälp när jag ska välja klänningar.. jaja, det ordnar sig nog!

En natt i Madrid, sen till Miami, 7 dagars färja till bl.a. Bahamas och Key West, sen iväg till Miami Beach för att bo där i 6 dagar. Där kommer även Sussi göra oss sällskap hela veckan. :)

För första gången i mitt liv känner jag mig riktigt bortskämd. Jag önskar jag kunde ta med er alla, inklusive mina katter, så ni också kan få dricka paraplydrinkar och glömma snöiga, kalla Sverige.. men min resväska är ganska full redan, sorry! :P En sak är säker, hur skönt det än ska bli att åka iväg vet jag att jag kommer sakna er alla redan efter någon dag! Borta bra men hemma bäst?

Tjingtjing! <3 Puss&kram till er på alla hjärtans dag också, ni vet vilka ni är ;)

Undrar om det är lika varmt som det var i Turkiet?

Ps. Ska försöka lägga upp några bilder efter kryssningen, finns tydligen ganska många caféer med gratis internet och jag kommer ha med datorn, så håll utkik om någon vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas du far det sjuuukt skont Lina! Det fortjanar du efter allt slit i skolan! Ska tanka pa dig, for just da ar vi narmare vanadra an vi varit forut de senaste manaderna. Halsa Sussi sa mkt! Jag traffar ju henne snart ocksa, gud vad kul det ska bli! Ha det sa mysigt! Love you! Puss sot!

2010-02-12 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0