kaffe tack!

Imorse vaknade jag av ett bankande. Tänkte väl egentligen inte så mycket mer på det, i detta hus bankas det ofta, sjungs, bråkas, diskas, skriks, leks osv. Det är normalt att vakna av ljud.

För ovanlighetens skull så gick jag inte direkt på toaletten när jag gick upp. Jag satte på mig kläder, sen gick jag iväg mot toaletten.. Och tur var väl det, för när jag kom ut i köket fick jag se en gubbe stå och le åt mig utanför köksfönstret. Och det är ju inte varje dag man får se något sådant.. särskilt inte om man bor på fjärde våningen! Synd för honom att jag inte gick topless för en gång skull! :P

Godmorgon flygande gubbe! Det komiska är att det enda jag kom att tänka på just då var McDonalds reklamen som gick för ett tag sen, om deras frukost (en nonsensreklam som gick ut på att man inte riktigt var vaken i huvudet förrän man hade druckit kaffe). Det kändes som om jag var med i någon version av de reklamsnuttarna, och jag tänkte inte särskilt mycket på hur han kunde vara utanför mitt fönster.. det enda jag kom o tänka på var att det nog var dags för morgonkaffet!

McD har lyckats hjärntvätta ännu en människa när man inte blir förundrad över flygande gubbar, utan tänker istället på kaffe..




Och för er som undrar så flög gubben faktiskt inte, han stod på en hiss (som man inte såg) och hackade bort is från taket.. Nu vet jag iallafall att om jag hör något mysko bankande så ska jag nog inte chansha på att gå topless till toaletten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0