japp, jag är typ 70 år och nasse, eller?

När man ska resa till USA måste man (förstås..) svara på en del frågor i ett slags inrese-visum.
En del frågor är faktiskt lite.. skrattretande, nästan så man vill svara JA för att de är så fåniga..

Typ denna:
...var du mellan 1933 och 1945 på något sätt inblandad i förföljelseaktiviteter kopplade till Nazi Tyskland eller dess allierade?

Jajamen, jag är visserligen född 1988, så det verkar en aning komplicerat men.. 

.. men vem vet, kanske mitt liv innan detta var inblandad i den skiten. Jag har ju trots allt ett väldigt eftertraktad personnummer av just nazister. På riktigt alltså! Se här: 88=HeilHitler och 20 April=Hitlers födelsedag. Inget att vara stolt över direkt, men det skulle inte förvåna mig om amerikanerna skulle bli misstänksamma!

Fast nja.. jag kan knappt döda en fluga utan att bli känslosam ;)


En liten ängel! Men andreas verkar suspekt, kanske han var nazist under andra världskriget!?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Amerikaner är ju som dom är haha

2010-02-11 @ 16:11:19
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0