nämen?!



Ja, hon är tillbaka. Just nu har jag något slags behov av att skriva av mig. Mycket som vill ut. Man kan inte hålla inne hur mycket som helst. Jag vet att ni är få som läser men jag sätter kvalitet framför kvantitet!
 
Förut har jag satt lite för höga krav på min själv, att skriva bra och roligt. Jag har inte velat hamna i facket hos de som skriver att de skall gå och jobba eller vad de ska laga för mat. Men jag förstår nu vitsen med att blogga för att skriva av sig, och de flesta av er som läser sitter i andra delar av världen och kanske faktiskt VILL veta vad jag äter, hur ofta jag går ut, vad katterna sysslar med eller vad jag köper för nya prylar.

Hoppas att jag kan få lite respons ibland från er också, hjälpa mig hålla igång om ni vill läsa! Kan räcka med att ni lämnar ett litet "hej" i kommentarerna, det betyder mycket att bara få veta att ni läser! :)

Puss på rumpan!


Kommentarer
Postat av: kaiisa

Kul att du är tillbaka :D

2010-04-22 @ 12:29:28
URL: http://kaiisa.blogg.se/
Postat av: Anna

hej! jag läser:) fast jag är ganska nära..men ändå!

2010-04-25 @ 22:16:12
URL: http://anniwiwo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tycker alltid att det ar lika kul att lasa nar du skriver, oavsett om jag ar nagra kilometer, eller tusentals mil ifran dig! Sa snalla, skriv for lilla Josefin :)

2010-05-03 @ 00:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0