news

Heei. Jag har varken något kul att säga eller något att berätta egentligen så detta är ett ganska världelöst inlägg kort sagt; Gokväll.

Nya datorn fungerar bra. Yes.

Mina glasögon har äntligen kommit efter 3 veckor (som skulle ta 2 dagar..) Jag ser skitsmart ut. Lärarlook-check!

Och jo, jag har klippt mig! Bild kommer när jag ser ut som en människa och håret inte är otvättat i en knut på huvudet. (Inte för att det är just så.. jag är ALLTID fräsch, sminkad o stylad.. hosthost)

Katterna brukar jag nämna också.. Nytt på fronten är att Daisy tror att hon är en papegoja; när man tar upp henne kravlar hon sig upp och ställer sig på axeln. En stor katt är inte till för att sitta på axeln vilket leder till en hel del glidning och rivsår på min rygg. Men det kan man ju lista ut.. ja förutom katten då som fortsätter att envisas med att hon visst är lika nätt som en papegoja.

Senaste nytt i garderoben:

Jag föll pladask för mönstret så brydde mig inte om det bara fanns en kvar som var fel storlek. Men trång var den inte (det knakade bara lite första gången jag tog på mig den..) (På bilden är min vinst-gest efter jag fått på mig den!)

Och det regnar, men jag tycker det är mysigt. (för då är ungarna/monstren på gården inomhus..)

Och där fick jag ju faktiskt ihop till en hel nyhetssändning. Senaste nytt, ganska ointressant och lite väder på det. Voila! (Då behöver ni ju inte bry er om att slå på tv4 nyheterna ikväll eller så, bra va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0