plans for the weekend

Nu sitter jag hos syster igen, idag målade de fönster- coh dörrkarmarna i alla rum så jag stack innan det började lukta för mycket. Katterna verkar trivas här iallafall, eftersom Jonna bor på första våningen finns det mycket att titta på genom fönstret, hundarna och fåglarna kommer såå nära.

Imorgon har jag tenta, har egentligen inte pluggat så mycket för vet inte riktigt hur den kommer se ut ännu, det enda läraren sa till oss var att "titta igenom" böckerna så vi kan hitta det vi behöver lätt. Ja, det var ju mycket till plugghjälp. Så får väl ta det som det kommer helt enkelt. Efter det skall jag kanske ta en lunch på stan sen hem och sen till Marieberg. Lagerhaus har ju öppnat där! I'm so happy! :) Det var på tiden, har åkt till Sthlm speciellt för Lagerhaus några gånger till och med, men nu finns den här! :) Efter det skall vi dra till mams&paps på landet o käka lite mat. Helgen går antagligen åt att fixa hemma i och med att det är färdigtapetserat imorgon!

Igår började mormor blogga. Det var kul och hon tyckte det var jättekul med (vad har du lärt mig för dumheter nu Lina? Jag kommer bli beroende! sa hon) sakta men säkert lär hon sig mer om internet. Igår lärde hon sig t.ex. att man inte behöver en färgskrivare för att se allt i färg på skärmen..haha. Ja, men coolt är det iallafall.



syster Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0