moppkatt?

Nu sitter jag hemma hos syster, idag kommer nämligen tapetserarna till oss (äntligen!) o skall tapetsera de 3 rum vi skulle få nytt i! Tjihoo. Katterna får då bo här hos Jonna eftersom de annars måste bo instängda i vårt sovrum (de skall måla fönsterlisterna också vilket innebär att fönsterna kommer vara öppna, vill inte riskera att de hoppar ut..) Jag håller mig också borta idag (vill inte heller sitta i ett sovrum hela dagen) så jag umgås med katterna hos Jonna så de slipper vara ensamma, senare ska jag till Mormor och hälsa på henne och hennes nya undulat Kajsa. Hon har fått internet nu så idag kanske det händer något i hennes blogg! ;)

Imorse när jag kom hit kunde inte Jonna hitta Daisy någonstans, hon hade letat överallt, även där hon absolut inte kunde vara. Efter att ha letat o ropat lite tittar jag ännu en gång i hennes garderob.. då kryper Daisy ut..ut skurhinken! Hon hade legat o sovit i den på moppen.. nu luktar hon gott iallafall..citronsåpa!

Dags att plugga lite, tenta på fredag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0