Analys..

..av mammas kommentar till föregående inlägg.

Postat av: Mammi > En "sötare" variant av mamma..?
 

Puss till dig med.  >Låter nästan något ironisk. Typ: jaja, puss på dig med hörru.
 
Scrubs äääger.  >Och vad händer här? "äääger"? kanske ungarna i hennes klass har något att göra med detta språk? 
Ska kanske påminna dig mamma, vilket även pappa gör varje dag, att du är faktiskt 40+. Då säger man: "Scrubs är ett riktigt trevligt program." Typ.
  
Thi thi!  > Är detta någon typ av "haha" eller "hihi". Eller är det en nysning kanske. Atjooo? -Thithi?
Eller är det också något som ungarna lärt dig? Man kanske säger "hejdå" så på Fjugestamål?
 
Skriv ett brev någon gång så kanske jag kan skriva min C-uppsats om dig! Hihi. Eller "Thi thi" menar jag.. ?
Puss mammi, älskar dig! ;)
Du är rolig.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Analyser det här da! Till min stora älskling. Dina bloggisar har blivit ett "Hot" samtalsämne på fjugestaskolans lärarrum. På vems bekostnad?PYSS.

2009-03-29 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0