ytterligare en blå klänning..

Dags för bal igen, denna gång var det Anna som hade en blå klänning.
Jag fixade håret.. igen. Jag tyckte det blev bra men Anna var lite tveksam när hennes lockar inte blev som hon hade tänkt sig.. Men till slut blev hon nöjd tror jag!? :)

Jag cyklade till Frimis och tog sällskap med mormor och hennes granne. Vi var i princip den enda paparazzin på plats. Konstigt tycker jag?!

Le!! Ni går bara i nian en gång!
:) Alla ville fotas av mig! höhö. Vem vill inte det?!

 

Lätt snyggaste skorna. (Och det är min storlek!!)


Bakifrån. Mitt lilla "mästerverk". Tog hela min dag.


Tjejerna kan sin pose. En X-tina såklart! ;)


Kusin Agneta och Frida var också där.


I samma ålder såg jag ut såhär. Det var förstås inte bal utan avslutning.. fast nog är det skillnad allt på vilken stil man hade då, bara för några år sedan skulle man nog aldrig komma på tanken att ha Annas snygga killer-heels! haha.



Kommentarer
Postat av: agneta

haha, fint smile jag hade då :P

2009-06-09 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0