Landet

Nu har jag varit ute på landet i två dagar, fy farao vad sköönt det är. Typ som att åka på spa eller något. All stads-stress bara försvinner och man slipper tänka på att städa, tvätta, jobbet osv. Jag har bara umgåtts med syrran och Mammi, idag kom Jonna också. Och alla djur såklart. Det var till och med avslappning att klippa gräset! Ja, ibland behöver man bara komma bort från sitt liv, för att kunna ta nya tag när man kommer hem igen. Började, nära på, bli lite tokig där hemma i lägenheten, som tyvärr fick gå ut över Andreas stackarn.. Men jag tror och hoppas han förstår! :)

Midsommar om typ två dagar. Vill verkligen vara här ute i stugan då (som mamma och pappa har uppe i en hage, skitmysigt läge, perfekt för en svensk midsommar!) göra kransar, äta färskpotatis, dricka gott vin, dansa runt midsommarstång.. Hoppas verkligen att det går att få ihop! (Stan är ett big no-no på midsommar, det vet ni va?)



Förra midsommar:

Där åt jag btw min "helvetes-middag" efter jag hade hållt på med LCHF-dieten och faktiskt rasat flera kilo på bara några veckor. Potatisen tog kål på min mage för att jag hade vant den från kolhydrater. Usch. Verksam diet, men att välja bort kolhydrater helt och hållet passar nog inte alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0