nytänkande

Hej kära stammisar (typ 5 st..) Som ni kanske märkt har jag varit väldigt trist och omotiverad på senaste tiden för att blogga. Jag har haft tid, men motivationen och fantasin har varit som bortflugen. De där typiska Lina-inläggen har liksom bara tappats bort i mitt huvud. Hur jag än försökt, tänkttänkttänkt, slagit huvudet i väggen, letat inspiration (Spiderchick, I lööööv you!) skrivit-raderat så har det bara inte gått. Anledning till detta? -Ingen aning men jag har ju mina gissningar (förstås):

-vattnet i markbacken ger svår grad av fantasilöshet?
-nya jobbet innebar en slips att knyta runt halsen, lägre blodflöde till huvudet?
-sista tentan tog all min fantasi, skrivlust och motivation
-ungarna på gården ger mig kronisk huvudvärk och allmän bitterhet

I vilket fall som helst måste jag komma på något nytt för att komma igång igen. Tänkte haka på en trend här i bloggvärlden (nej, inte "today i'm wearing this" eller "solarieränd och sönderblonderad fjortis provocerar för att få uppmärksamhet men skyller på allmän avundsjuka") ; Bilder tycker folk om, right? och jag tar ganska mycket bilder med min mobil (glömmer alltid ta med vanliga kameran). Tyvärr får ni stå ut med kvaliten men jag tror jag kan få igång den här bloggen med hjälp av bilder av min vardag..

Räkna inte med allt för seriöst dock (fast det kanske ni redan listat ut?) ;)



Invigningsbilden dårå! Jag i min snygga ank-badmössa (mycket användbar..) Får symbolisera min "nya" blogg; "Personligt i bilder, med en släng av.. badmössa?" Eh, ja.. men ni förstår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0