Kvinnoprov?

Jag funderar på att om jag någon gång skulle ge någon ett prov, något sorts kvinnoprov, så skulle nog jag sätta dem i den sits jag sitter i just nu. I en bil med 3 killar mellan 25-30 år. Förutom att man åker ändå från umeå till Örebro i en obekväm bil får man stå ut med; en som absolut ska spela idiot-techno på hög volym, en som ständigt är hungrig en som ska kommentera körningen. Inklusive diverse avgaser som släpps ut-inne i bilen! Håhå-jaja, en timma kvar! Ska nog ta min mp3 och lägga mig och sova i bagaget nu, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Bättre musik än en dåligt inställd radiostation i bakgrundsbruset =) . OM det var mig och de få minutrarna någon techno råka komma på från era blandat skivor :) Haha. Mycket beundrande att du klarade av detta "kvinnoprov" då ;) ...kram

2009-07-11 @ 00:28:30
Postat av: svar

haha, åh förlåt, men ta inte åt dig, snälla! :) Denna blogg är till för att underhålla och därmed ofta överdiven en smula! ;)



(jag vet att vi bara spelade "brus" på vägen hem.. hehe)

2009-07-15 @ 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0