Hej, här är jag igen!

Sommaren tickar på. Har tyvärr inte blivit så mycket sol och bad för mig. Ett par dagar i Örebro och några dagar uppe i Umeå.. men ska ju inte klaga.. om drygt en vecka drar vi ju till TURKIET! Tjohooo, har börjat längta som fan nu! Sol, bad, strand, paraplydrinkar, musik, god mat, saltvattenhår, droppande glass och allt vad utlandssemester innebär. Härligt!

Imorgon ska jag ut till landet en sväng och hälsa på la familia igen. Och kattungarna förstås. För er som inte vet än får vi snart ytterligare en liten familjemedlem (nej, jag är inte gravid, jag talar fortfarande om kattungarna..men vissa hör vad de vill höra, eller hur?) Lilla Rut, är välkommen om ca 2 månader. Vi vet ännu inte vem av dem som är Rut än men så fort vi vet kön på de små så haffar jag en ;) (får se till att det inte blir fel bara i slutändan, de är ju trots allt väldigt lika! Ifall jag råkar ta hem en liten pojk kanske det springer runt små mini-Daisys och mini-Martinis här inom kort.. och det finns ju gränser, en 3:a = 3 katter, rimligt va?)
 
 

Alla är inte tingade så är ni intresserade, hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0