Vår tre:a

Här kommer lite bilder från våran lägenhet. Vi har hunnit få iordning ganska bra men det fattas lite möbler osv fortfarande. Dessutom skall vi få nya tapeter i tre rum, nytt golv i ett och målade trösklar + ev. dörrar. Detta gör att man inte kan/vill inreda ordentligt ännu, men man ska ju kunna trivas sålänge också!

 Arbetsrum, i andra delen skall vi ha ett barbord/barskåp
Detta skall tapetseras om (hatar taperterna just nu, blää så fula!)

 Hallen från dörröppningen. Under tavlan skall vi ha en svart byrå sedan.

 Toaletten, det enda "rum" som är klart. Skall bara göra något med fönstret eftersom att just nu kan alla se in när man duschar.. Hejhej örebro, här står jag och tvålar in mig!

 Köket från hallen. Bord+stolar fattas ännu. Här skall vi också få nya tapeter. Blåa!

 andra delen av köket, taget från fönsterdelen.

 Vardagsrum. Här får vi också nya tapeter! Beiga med lövmönster. Skall införskaffas ny matta också (gamla kossan är lite sliten..)

 Andra delen av vardagsrummet. Vitrinskåp + katternas käraste ägodel. 

 Sovrum. Här fattas sängstommen, nattduksbord och hyllor. 

 Vår fina tavla i sovrummet.

 Utsikten över gården. Alltid full av ungar annars, men de är väl i skolan antar jag.. Skitväder btw.

Det var det! :) Ger er nya uppdaterade bilder när vi fått ordning på riktigt!

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Snygg blogg! :D

2009-01-28 @ 15:27:28
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N [Josselee]

jag säljer ett par skor på min blogg, är du intresserad av ett par superfina skor i bra skicka kika in på min blogg!

2009-01-28 @ 15:37:54
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: mickan

Ser ut som den e bra stor! :D SKit fint :)

2009-01-28 @ 16:24:57
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: jennie

fint:)

2009-01-28 @ 20:59:00
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: a.

fint^^

2009-01-29 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0