shut ut and sleep with mjao.

Vi har en pilsk liten dam i huset. Och det är inte jag. Det är vår kära lilla raskatt Daisy som sticker upp rumpan åt allt som rör sig. Allt som hon kan tänka sig bli en bra far till hennes framtida kitties. Hon verkar dock lite desperat. Det verkar nämligen duga med det mesta just nu, fotbollen, surikat-godedjuret, kudden, vattenkranen, jag, Sussi, ganska mycket på Martini.. och Andreas. Jag försöker förklara för den pilska lilla damen att hon anstränger sig i onödan. Dessa saker är nämligen lite svårflörtade och har ont om fertilitet eller något kön överhuvudtaget.. ja, förutom Andreas då.. men.. nja. Nä. N.E.J!



Detta är hennes hälsningsfras till alla som kommer och hälsa på. Eller ja, snarare någon sorts parningsdans. Ja, tyvärr får man just nu tåla att vår katt kommer upp i knät jaaaaamaaandees (fast Daisy låter lite mer; braaobraooo, njaaaooo) och trycker upp rumpan i fejset. Men vill ni ta det där med blommor och bin för henne så är jag jäkligt tacksam. :)

Kommentarer
Postat av: susanna

gillar din bloggdesign :)

2009-01-31 @ 13:21:59
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: Ballabruttan

guud vilken fin katt :D

2009-01-31 @ 13:22:35
URL: http://ballabruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0