sådärja?

Nu har jag mixat o trixat hela dagen. Först blev jag arg på blogg.se för att det inte gick att ladda upp min nya header (tänkte till och med byta från blogg.se totalt) sen, efter mycket bök ordande sig.. och nu är ögonen tillräckligt fyrkantiga för idag. Har dessutom städat och tvättat från och till så nu är jag heeelt slut.

Skall fixa en lite mer "vår-aktig" header senare, men denna får duga tills vidare.

Nu skall jag till Willys o handla mat, blir kycklingtacos ikväll till Let's dance. Lugnt med andra ord.

Imorgon skall jag på bio och se Benjamin Buttons..blablabla, ni vet ;) (för lång titel att komma ihåg för min del.. )
Måste ju se något annat än Prison Break, är helt besatt och är snart inne på de sista avsnitten, jag vill inte att de skall ta sluut! :/

trevlig helg! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hetaste killen i universum?

2009-01-26 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0