Sådan husse, sådan katt ?

Jag tror någon tar efter sin husses (och ja, kanske lite av sin matte också) beteende/livsstil.

 
 
Hur många har sett en coladrickande, chilinöts-ätande och X-box spelandes katt förut?
Jag äger en sån, och nu har ni sett.

(Och, nej alla "djuraktivister och company" , jag matar inte min katt med chilinötter och cola, även om hon skulle gilla det. Glaset är tomt och nötterna "oätna".. Hon har dock en något pervers förkärlek till sugrör och hon är en jävel på att spela X-box. Grand theft Auto är hennes favvo. )


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hahaha söt kisse!!

2009-01-27 @ 02:22:08
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Anonym

aww, va söt^^

2009-01-27 @ 21:48:19
Postat av: Leslie

hahah soft! söt kisse katt du har =)

2009-01-30 @ 01:36:35
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det här var typ det roligaste jag sett. Har skrattat så det till och med kom en liten tår!



Hoppas allt är bra!!!! Kram!

2009-02-02 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0