Lista!

Jag är lite emot listor (brukar inte orka läsa dem) men den här snodde jag från syster eftersom den var kul med bilder :)

En dag du vill ha tillbaka:

Studenten 2007

En underbar plats

Grekland (med sötisarna!)

En sak du aldrig vill byta bort

Systrarna (även om man önskat många gånger att man kunnat byta, haha)

En bild på dig i mössa


ute i skogen..skyddar sig från myggor
och äter bulle samtidigt (mycket imponerande om jag får säga det själv)

En dag du minns

Jenny fyllde 18 och jag träffade Andreas för första gången
(Det hängde tydligen på håret btw)

En bild som väcker känslor

Blir på (söta) Tina, för jag saknar dig! :)

En bild som väcker minnen

Alla partykvällar från förr med dessa brudar

En plats eller tid du saknar

Gymnasietiden..

En bild från i sommar

Gotland

En bild från i vinter

Vi fixar julklapp till Mams&Paps

En kompis full (förlåt!)

Denna kväll (i Grekland) blev lite för mycket för Wang. Kul bild.
Efter detta sprang (kröp) vi runt och plockade pärlor på bilvägen.


Den första bilden bland dina bilder

Yummie

Den sista bilden bland dina bilder

Sucker för söta kattbilder.

Den du senast fick sms av

Josse :)

Den du alltid har roligt med

Fina Sussi! :)

Någon du saknar

SP3F

Någon du tycker mycket om

Mamsen

Någon du litar på

Papsen (kolla in Martini som liten, gör värsta karatekicken!)

Någon du älskar

Andreas och katzen ♥

Någon du vill träffa (läs: se)

Takida

Någon ifrån din släkt/familj

Söta kusinen Hanna

Någon som är söt

Mammi ♥

Någon som är snygg

Trots personligheten/uppförandet skulle ett sådant utseende inte sitta fel

Något du vill ha


Kliché..jag vet.. men jag är fattig! hihi

Gammal bild på en kompis

(blev många!)

Fulaste bilden du har på dig själv

gott o blandat (the best of me) ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi :)

2009-01-30 @ 22:13:40
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0