Gårdagen.

Bio igår, Benjamin Button. Kort sagt; bra men lång (=platt rumpa) och jag grät faktiskt inte. Intressant story och bra gjort, speciellt när man få se hur Brad Pitt blir allt yngre och "Daisy" blir äldre och rynkigare. 

Sen blev det ett par öl på Pitchers med Jenny, Josefin, Emilia (de jag gick på bio med) och på något sätt kom vi vidare till Klaras. Fick reda på att jag går in för halva priset med mitt studentkort också. Alltid trevligt. ("Gratis är gott"
Dj:n var en kändis, jajemen, Klaras slog på stort. Okej, kanske inte en A-kändis men ändå.

Ser ni vem det är?


Hatten är med o allt... Inte? Ne, okej, bilden kanske inte blev så bra
..men det är Peter Siepen.
Cool kille (och snygg överkropp.. och ja, man fick se den!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0