...

Snörvel, snörvel, host, halkel. Ååh.. Har blivit riktigt förkyld nu, och snabbt har det gått! Igår hade jag ont i halsen när jag vaknade, kände ett litet "pirr" i kroppen men inget mer med det. Sedan var jag i och för sig dum nog att cykla till universitetet fram i tillbaka i kylan (överansträngning + kyla + ont i halsen = inget bra.. alls) Nu har jag blivit snorig och har ont i hela kroppen, svag. Ingen feber än dock (peppar peppar).  Kanske inte så konstigt att det blir värre om man är ute o cyklar i kylan och städar lägenheten i några timmar när man egentligen borde kurera sig? Ja, är huvudet dumt får kroppen lida!

Nu har jag bunkrat upp med kamomillthé (ska vara bra mot förkylning, och jag älskar det!), honung, apelsiner, juice.. och lite choklad såklart! ;) Film är ett måste. Imorgon ska jag bara ta hand om mig själv. Skola på fredag igen!

OBS! Detta var ett "tyck-synd-om-mig-inlägg!" Inte gnällig svensk; ett "tyck-synd-om-mig-inlägg"!


 

Kommentarer
Postat av: eleni

hej! häftig hedear! har du fixat den själv? mvh eleni

2009-01-30 @ 17:09:24
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: hanna

stackars lina :( saknar dig och alla dem andra, hoppas vi ses snar :)

2009-01-30 @ 20:58:43
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0