Auoooch.

Jag har sååå pissigt ont i halsen. Orkar inte, blev ju för fasiken nyss av med min förra förkylning känns det som. Fram med näsdukarna och halstabletterna igen då. Dessutom är allt thé nästan slut också, bara äckligt rött fruktthé kvar (inte rooibos utan sånt som verkligen blir rött, smakar piss och framkallar en massa saliv av någon konstig anledning..?).

Skulle egentligen åka o träna idag men nu kanske det inte är en sån bra idé när man har taggtråd i halsen? TYVÄRR måste jag kanske ställa in gymmet idag och tvångsmässigt ladda ner en bra film, göra thé (Andreas får köpa på vägen hem, det är en order!) och bädda ner mig i soffan. Usch, va trist o jobbigt... Hehe ;)
Ibland kan man faktiskt få ihop en ritkigt bra anledning till att slöa.

Ne, lite nytta ska jag faktiskt göra. Jag tänkte städa och röja bort det sista som ännu står ouppackat. Efter ett tag får man lite smått panik över att snubbla över samma flyttlåda för 438:e gången. Och när man inte hittar "den där nagelsaxen jag la någonstans i någon låda.. eller var det i en påse"?

Tänkte ta lite bilder sen när det är hyfsat fint så ni får se hur vår nya lägenhet ser ut  just nu (innan tapetseringen, målningen och golvläggningen..och de nya möblerna som kommer senare också!)


Dumma förkylning - go away!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja visst är det där riktiga fruktthét skitäckligt! Smakar ju för fan inte ens thé!

2009-01-29 @ 00:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0