öh?

Igår hade jag och Andreas mys-fredag. Hemmagjord pizza (med mozarella, soltorkade tomater och ruccola, mums!) vin och för en gångs skull en skål med godis (det var så längesen så jag nästan glömt hur ett gelehallon ser ut..)

Andreas tycktes dock missuppfattat det där med mys-fredag. Han släppte av en "gas-bomb" mitt i Lets Dance.
Jag hoppar till, suckar och säger lite besviket "Inte på vår mys-fredag älskling.. fy dig"
"Jaha" svarar han. "Jag trodde det var pys-fredag." Sen garvar han en kvart. 

Nog för att jag har dålig humor men så lågt sjunker jag inte. Pys-fredag, jag tror jag dör av skratt. Jag kan inte andas. Jag slår världsrekord i skrattning... inte.


spännis..
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0