Ny utmaning

Blev utmanad igen av lillsyrran!

Regler: Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Är ganska "nojjig" av mig. Dubbelcheckar/trippelcheckar ofta saker t.ex. busstider, schematider, eller om jag stängt av plattorna.

2. Jag är rastlös av mig. Måste hålla på och pilla med något om jag sitter still, t.ex. naglarna, pappersbit m.m Kan alltså inte bara sitta

 
3. När jag bestämmer mig för att gå och lägga mig på kvällarna måste det gå fort av någon konstig anledning. Borstar tänderna och tvättar ansiktet men mer gör jag inte, så det blir Andreas som får släcka alla lampor osv. Jag måste fort ner i sängen och sova bums!

4. Jag är väldigt o-kräsen av mig. Redan använda glas går att dricka ur flera gånger och bäst före-datum är det dummaste som finns (efter bäst kommer bra, sen okej sen mindre bra!) Sålänge det luktar bra eller ser bra ut och smakar bra duger det för mig. Förstår mig verkligen inte på folk som kan slänga oöppnade varor bara för att datumet är en dag efter bäst före. Herregud, vart är allmänvettet?

5. Är supertöntigt barnsligt galen i djur. Så fort typ en tant och en hund går förbi mig säger jag något i stil med "heeeejj hundeeen".
 

6. Kan fortfarande inte höger eller vänster.. tyvärr. Tar i genomsnitt 5 sekunder innan jag hinner tänka något i stil med "vilken hand skriver jag med" ,"Hälsa handen", vilken var det..? ja just det! Du skall gå åt HÖGER!

7. Jag är ingen telefonmänniska. Kan inte ringa och bara prata utan att vilja något specifikt. Jag säger det jag ska sen är det färdigt. Vet ej varför, tycker nog bara det känns bättre att småprata öga mot öga.

8. Jag är snudd nära på att vara Shopaholic. Känner ett behov av att "bara köpa något " så fort jag är på stan. Spelar ingen roll vad det är. Jag är dessutom lite rea-nörd. Om något halvsnyggt eller ganska onödigt som jag redan har är på rea köper jag bara för prisets skull.. "Den kostade bara.." säger jag när jag kommer hem, och då inser jag att det kanske var ganska dumt att köpa det överhuvudtaget.

Utmanar: alla! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ääälskar den bilden :D

2009-02-18 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0