Number one?

Idag är jag poppis. Det har varit telefonterror, nästan så min mobil tom funderar på att ta en semester eller spabehandling.

Först ringer det 3 samtal på lektionen inom loppet av en halvtimma
(från 3 olika personer)
Sen på hemvägen pratar jag med alla 3, inklusive min kära mor och en telefonförsäljare.
Senaste halvtimman har jag fått ytterligare 3 samtal från 3 olika personer.
+ 2 sms

Detta kanske inte är något att flagga för normalt,  men jag kan säga som så att jag inte ens får så många samtal i veckan som idag..

Har jag varit med på tv? Vann jag en Oscar inatt kanske? Finns jag med på någon affisch i alla busskurer i sexiga underkläder? (troligtvis inte..) Eller insåg alla bara sådär plötsligt idag hur cool/bra jag faktiskt är?



Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-24 @ 23:16:42
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0