näää, jag e inte bitter.

Nu är jag så himla trött på allt, skola, vädret, att lägenheten aldrig blir klar (idag skulle golvet göras "någon gång idag". gick upp 07 och väntade.. sedan kommer han till sist och då vet han inte om de kan göra det idag ens eftersom de hade dåligt med personal..gaaah) förkylningen släpper aldrig helt, är trött jämt... MEN, det är 11 dagar kvar till Thailand och då slipper jag all denna skit och får ta hand om mig själv utan stress eller ångest. Ååh, vad jag längtar ! !

Var skönt att simma o sola lite igår iallafall. Hann till och med att gå igenom några maskiner. Idag blir det nog en promenad istället. Väl påklädd - kallt idag! 

Nu biter Daisy mig i tån - dags för mat! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilken söt design :)

2009-02-04 @ 19:46:54
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0