måndag

Idag har jag..inte gjort någonting alls i princip. Utvilad? Ja. Ångest? Ja. Får skylla på att jag jobbat hela helgen, inlusive varit på personalfest i lördags. Vi är ett härligt gäng måste jag säga men med väldigt olika smak på uteställen. När vi väl hade bestämt oss för att verkligen gå ut, ja då splittrades vi (vi var ungefär 14-15 stycken?) i 5-6 grupper, för vi är tydligen inte bara ett härligt gäng, vi har en jäkla olika smak o tycke på vad ett "bra uteställe" är.  Jag och ett par-tre stycken hamnade iallafall till sist på "Thao". En jäkligt billig och stor pub/nattklubb men som tyvärr bara spelade väldigt hård och okänd rock (gillar rock annars men går ju inte att dansa till!) Efter att ha dansat bugg på det tomma dansgolvet, önskat "ABBA, eller nån annan schlager?" och fått blickar som kunde dödat, drog vi hemåt efter 10 minuter. Klokt.

Hur som helst. Nu är jag pigg igen och relativt frisk också efter förkylningen. Ska iväg till gymmet strax tänkte jag men vågar inte anstränga mig på löpbandet än såhär tätt inpå en förkylning så jag tänkte simma och sola lite (förbereda sig inför Thai, mindre än 2 veckor kvar!)

Justja, har även mixat och trixat lite med en blogg till ytterligare en familjemedlem idag; Mormor! Japp, ni hörde rätt. Mormor 70+ älskar att skriva allt mellan himmel och jord och går dessutom datakurs och har lärt sig en hel del. Vad passar inte bättre när hon nyss fått dator och internet än en blogg? Återkommer och hennes blogg när det är klar och "utlärd"!


söta mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0