Kalla mig galen..

..men jag har just kommit hem från en 50 minuters powerwalk. Jag gick upp halv åtta på min lediga dag och det första jag gjorde var att slänga på mig promenadskorna! Helt sjukt.

Nu är jag svettig och grymt hungrig (man skall ju tydligen motionera innan frukost..)

Detta kanske inte låter så farligt i någon annans (träningsfreaks) öron, men jag är en sån som tar vara på alla minuter jag kan få för att få sova längre.. Därför ger jag mig själv en duktig-klapp på axeln, tar en dusch och äter frukost.. sedan skall jag slåss med min hemtenta. 

Ikväll blir det bio med Sussi och Mammi. Changeling med Angelina Jolie, regisserad av Clint Eastwood. 

  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker i alla fall att du är duktig! :) Jag vet själv hur jobbigt det kan vara att ta sig ur sängen och ta på sig skorna och gå ut, att verkligen GÖRA DET! Inte bara bestämma det! BRA GJORT TJEJEN!! ;)

2009-02-19 @ 20:47:45
URL: http://www.jennybloggar.se/
Postat av: Anonym

Visst va filmen något seg?, men samtidigt okej bra/hemsk.

2009-03-17 @ 22:13:26
URL: http://gajii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0