hallådärkrokusar


Nu har jag tagit dagens motion - en ordentlig powerwalk (så att man svettas, flåsar och ramlar ihop i en hög när man kommit innanför dörren) i det fina vårvädret, för det är väl inte bara jag som haft vårkänslor idag i Örebro? :) Häärligt. Nästan så man vill slita av sig kläderna och sätta sig på balkongen och sola med en paraplydrink... fast kanske är lite väl optimistisk? Det är ju trots allt snö på backen, 5 grader varmt och vår balkong innehåller än så länge bara en blomkruka med en död blomma i. Men jag är glad ändå.

Ikväll klockan sex ska jag gå o se förhandsvisningen på Slumdog Millionaire, och jag har hööga förväntningar eftersom den trots allt fick hela åtta Oscars, inklusive bästa orginalmanus och bästa film, vilket är typ de bästa man kan få! Så nu  får den allt ta o vara jääävligt bra för o leva upp till sina priser och mina förhoppningar . Punkt slut. hej. 


 
 

Kommentarer
Postat av: anna

hihih, den e min! :) jo den är i strl L.. Den är ju stor för mig, under rumpan. så du kan ha den:) love youu

2009-02-27 @ 23:28:59
URL: http://anniwiwo.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-02-28 @ 20:22:37
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0