Lina a lá Tony Richardsson.

Helg. Med hemtenta. Jättekul, speciellt när man har massa annat i tankarna och inte känner sig riktigt stabil. Hade hellre kollat massa filmer under täcket hela helgen och sovit.. eller sagt hej till farbror vodka och tagit mig ut o dansat. Blev varken eller. Dessutom känns hemtentan helt åt skogen just nu. Men så blir det väl när man suttit för länge o tänkt. Hoppas jag klarar den iallafall, en omtenta skulle jag inte palla.. men vem gör det?

Nä. Hoppas på antingen lite positiva resultat eller något som får min koppla bort vardagen nu.
Förlåt om jag är bitter. Kanske skall hålla mig ifrån bloggen ett tag, med risk för att tråka ut er! :P



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker vi far ta en fika i veckan och dränka våra sorger i kaffe (för om vi skulle dränka våra sorger i alkohol, så skulle vi ju vara alkholister, och det vore ju dumt.. Kaffeister istället!)

Puss!

2009-02-08 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0