From paris to berlin.

Ni som känner mig bra, eller lyssnat på vad jag har på min mp3 vet att jag har en skrattretande blandning i musiksmak. Jag lyssnar på nästan allt.. förutom Opera. Dance, techno/trance, rock, hårdrock, metal, pop, ballader, soul, rnb..ja till och med jazz och swing. 

Här är ett exempel på en såndär lite udda smak (nuförtiden) som swing: Roger Cicero (var med i Eurovision song contest med denna låt för några år sedan)

 

Det lite knasiga är väl att jag inte förstår så mycket av vad han sjunger, men jag kan låten utantill!
Men det är inte första gången, när jag var liten lyssnade jag mycket på Blümchen och kunde alla hennes låtar utantill.


Denna är också riktigt bra:


Vilket jag inte heller förstår ett skit av.. någon kanske kan översätta för mig någon gång så jag iallafall vet att han inte är nazi eller liknande? :P (Tina, kommer du ihåg något från tyskalektionerna?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0