<3

Hello. Har inte så mycket att säga men ja. Ny vecka, nya utmaningar. Idag har jag varit i skolan, vilket var lite slitsamt eftersom jag jobbade i helgen och inte har hunnit "haft helg" och vilat ut.. men jaja, jag ska väl inte klaga som annars bara går 2-3 gånger i veckan till skolan på 2-3 timmar per gång.

I lördags var det ju alla <3 -ans dag. Lite överskattad dag kanske, men Andreas fick iaf en liten present av mig på morgonen innan jag åkte till jobbet. Jag fick sluta tidigare då och när jag ringde hem och sa att jag var på väg så fick jag inte komma hem! Nehe tänkte jag. Varför? Jo, Andreas höll på med en överraskning! Tjihoo. När jag kom hem (efter att fått besöka min syster och strosat runt på Willys ett tag) så hade han köpt den byrå jag velat ha länge + en helkroppsspegel att ha i hallen, som jag också tjatat om. Tacksi! <3 Dessutom fick jag rosor men de vissnade redan samma kväll!? Haha, men tanken räknas ju. Ja, ibland kan han allt (med lite mutor, tjat, hot m.m) ge lite romantik, karln min.

Nu sitter jag btw och skissar lite på framtida tattoo. Tänkte önska mig i födelsedagspresent. Skall vara något med 4 stjärnor iallafall (skall representera min familj) frågan är vart man vill ha den ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0