update

Lovar att det kommer lite julbilder, men just nu är jag för trött för att ladda upp några. (ansträngande att fira jul.. iaf i vår familj, haha)

Imorgon är det öppning på jobbet (säkerligen stängning också..), mellandagsrean börjar och jag har frukostbeställning på morgonen. Måste med andra ord jobba x3 så snabbt.. Underbart. Och just nu har grannen en hejdundrande fest (med mycket dålig musik) så jag tänkte försöka mig på att somna redan nu (så jag har god marginal..)

pusselipuss

´
Julen 2007 (tjejer, ser ni att vi alla var brunetter då?!?)


Kommentarer
Postat av: hanna

nu är alla förutom du mörkblonda :D

2009-12-30 @ 23:33:05
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0