Skärpning!..

..på mig! Nu har syrran skällt ut mig så det är väl dags att ta tag i bloggandet igen. Men jag får väl skylla ifrån mig lite också (?) för jag har haft snart 10 veckors "fullt upp" med praktik på dagis, skolarbeten, jobb och allt annat som skall klämmas in därimellan.. men ja, nu är det skärpning som sagt. För alla som inte träffar mig och befinner sig någon annanstans i världen kan det kanske vara kul o veta hur det går för "stackars lilla Lina som bor kvar i sketna Örebro"? ;P

I helgen har jag dock varit ledig, såå skönt. Var ju dags för vår årliga julkorts-pyssel ute på landet. Efter många om och men fick jag faktiskt ihop några fina kort. Mycket skratt och sång runt bordet (var det stark-glöggen som talade?) och julstämningen var på topp! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja Lina, skarpning! Jag vill ju lasa om vad du har for dig hemma!

2009-12-06 @ 14:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0