Fredagsmyyys!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu börjar jag undra lite varför mamma som inte bloggat på tre år finns bland dina länkar, men inte din älskade lillasyster :) ?

2009-12-16 @ 12:35:32
Postat av: storasyster

ärligt talat trodde jag du var med där, whoopsi! Men jag har lixom inte brytt mig om bloggen på sista tiden men förändring är på G.. och då kan du få stå överst till och med? How about that? ;)

2009-12-16 @ 13:27:33
Postat av: SNAADRAA

Hej! Jag har bara en liten fråga till dig, eftersom jag ser att du har katt :) Är den inne- eller utekatt? Klipper du isf klorna på din katt? Hur ofta gör du det isf? :S



Jag har själv en innekatt och tänkte höra hur andra kattägare ställer sig till den här frågan om att klippa klorna då jag själv är osäker! :P



Hade vart kul om du svarade :)



Trevlig helg annars! Kramar

2009-12-18 @ 18:39:12
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0