dan före da.. hur var det nu igen?

Åh, Rut la sig nyss på tangentbordet och raderade allt jag hade skrivit, sabla katt. Ändå är det svårt att bli arg när hon ligger o ser söt och oskyldig ut.. Frustrerande? Mhmm..

Iallafall, nu sitter jag o skriver det sista på mitt PM som ska vara inlämnat imorgon. (och det är bäst för Ruts överlevnad om hon inte lägger sig på tangentbordet igen, för då tror jag inte hennes bambiögon hjälper..) Lite ute i sista sekunden, ja. Känns som om de andra i klassen lämnade in deras PM för typ 2 veckor sen så de kunde ta "jullov". Smart! Men så är jag ju fröken "jag gör det sen" så tekniskt sett har jag ju redan haft lite jullov? ;)

Imorgon kommer mina babes hem till "lilla" Örebro och ska hem till mig o julmysa lite, det ska bli kul att träffa dem igen, inte ofta man kan ses när den ena befinner sig på Irland och den andra i Malmö..



Tjing, tjong. Nu måste det skrivas och städas! Booring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0